תקנון מועדון לקוחות- איתן מעדני בשר
  1. כללי
    1. תקנון זה מסדיר את הכללים על פיהם ינוהל מועדון הלקוחות "איתן מעדני בשר" (להלן- "המועדון" או "מועדון הלקוחות" ו- "איתן מעדני בשר"), ע"י בעלי המותג איתן מעדני בשר, החברה לויתן סחר מוצרים חקלאיים בע"מ(להלן- "החברה").
    2. בתקנון זה יוגדרו הזכויות והחובות של חבר המועדון בכל הקשור להצטרפותו למועדון הלקוחות, לחברות במועדון הלקוחות ולסיום החברות במועדון (להלן: "התקנון"). 
    3. ההצטרפות וההשתתפות במועדון הלקוחות וקבלת ההטבות מכוח חברות במועדון, ככל ויהיו, יהיו בהתאם ובכפוף לקבלת מלוא התנאים המפורטים בתקנון זה וכפי שיהיו מעת לעת. 
    4. עם הצטרפות למועדון מקבל החבר על עצמו את תקנון המועדון, המפורט להלן, המהווה הסכם מחייב בין הצדדים.
    5. כל חבר אשר חתם על טפסי ההצטרפות והשלים את תהליך ההצטרפות, ייחשב כמי שראה, הבין, קרא והסכים להוראות תקנון זה, לרבות שינויים אשר יחולו בו מעת לעת. 
    6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מהוראות תקנון זה ו /או חלק מהם לרבות בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין.
    7. החברה תעדכן את תקנון המועדון בהתאם לשינויים שיתבצעו בו, ותודיע על שינויים אשר יהיו מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, ובאמצעות אמצעי הדיוור העומדים לרשותה ו/או לרבות אלו שציינו חברי המועדון בעת שנרשמו למועדון.
    8. בכל מקרה החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח המפורסם החדש; נוסחו המחייב של התקנון ו/או התקנון "החדש", הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי החברה כמפורט להלן.
    9. כל חבר מועדון אחראי להתעדכן בהוראות התקנון כפי שיהיו מעת לעת ובהטבות המגיעות לו מכוח חברותו במועדון. 
    10. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות המועדון בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בהודעה מראש ובכפוף לכל דין.  
    11. בכל פנייה הנוגעת למועדון הלקוחות ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה, מס' טלפון 053-8331239 או בדוא"ל שכתובתו eitanmeat@gmail.com לשם קבלת עותק מעודכן של התקנון כפי שקיים במשרדי החברה (כנוסח מחייב).
  2. הטבות מועדון הלקוחות
    1. חברי מועדון הלקוחות יהיו זכאים להנחה של 5% (ברכישה פרטית בחנות הפיזית בלבד) ממחיר הרכישה בחנויות,  כולל כפל מבצעים והנחות וכן ייתכן ויחולו הטבות מיוחדות לחברי מועדון מעת לעת.
    2. חברי מועדון שרוכשים באתר האונליין ייהנו ממשלוח חינם לתקופה תחומה בזמן, על פי החלטת החברה, כרגע עד ה-31.8.23.
    3. הטבות לחברי המועדון הינן אישיות ומוגבלות ללקוחות פרטיים בלבד אשר אינם לקוחות עסקיים. יודגש כי, ההטבות אינן ניתנות להעברה או לשימוש על ידי אחר או באמצעות אחר, למעט קרוב משפחה מדרגה ראשונה.
    4. לצורך קבלת ההקבלת ההטבה כאמור וכן ככל ועל פי תנאי תקנון עתידי ו/או מבצעים עתידים לחברי מועדון, חברות במועדון תזכה במבצעים שונים, כפי שיפורסמו על ידי המועדון, הזכאות לקבלת ההטבות מותנית בהזדהות אישית כחבר מועדון, טרם ביצוע התשלום בגין הרכישה בקופה בחנויות המועדון. 
 
  1. החברה רשאית להגביל את ההטבות ו /או המבצעים ולהתנותם בתנאים שונים ו /או להפסיק ולשנות את אופי ו /או גובה ההטבות שניתנות וייתנו לחברי המועדון ו /או לערוך שינויים כלשהם בהטבות להם זכאים חברי המועדון והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי בהתאם להוראות הדין.
  2. הטבות חברי המועדון יפורסמו על ידי החברה באמצעי פרסום שונים כפי שתראה לנכון החברה.
  3. ההטבות  ככל ויינתנו ייתכן ויינתנו בכל סניפי הרשת או ייתכן כי ייתנו  בלעדית  להזמנות באמצעות האתר ו/או אפליקציית המשלוחים.
  4. בחתימתו על טופס הצטרפות, חבר המועדון מאשר כי קבל מידע מלא לעניין ההטבות והינו מוותר על כל טענה ו/או תביעה כלפי החברה בהקשר זה.
  5. הצטרפות למועדון:
    1. "חבר מועדון" הינו -  אדם פרטי (יחיד בלבד), שגילו עולה על 18 ואשר מקיים את כלל התנאים הקבועים בסעיף זה, מילא טופס בקשה להצטרפות למועדון, והשלים את הליך ההצטרפות.
    2. ההצטרפות למועדון הלקוחות מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד, בשונה מתאגידים ובתי עסק. לא תוקנה זכות הצטרפות ללקוח עסקי, ולא יתאפשר להירשם יותר מפעם אחת. החברות במועדון וכל זכות הניתנות מכוחה, הנה אישית ואינה ניתנת להעברה ו/או שימוש על ידי אחר, למעט קרוב משפחה מדרגה ראשונה.
    3. דמי רישום / דמי חבר – נכון לתאריך 15.7.23 ההצטרפות למועדון היא ללא עלות , ואולם  החברה שומרת על זכותה לקבוע תשלום דמי רישום לפי שיקול דעתה ובכפוף להוראות כל דין.
    4. חל שינוי בדמי הרישום / דמי החבר, יעודכן השינוי בתקנון המועדון ויהיה תקף למצטרפים חדשים למועדון ולחברים שיבקשו להאריך את חברותם, החל ממועד פרסום התקנון המעודכן.
    5. במידה ויהיו דמי הרישום / דמי החידוש יעודכנו מעת לעת על ידי החברה. ביטול החברות במועדון והחזר של דמי הרישום / דמי החידוש יעשה בהתאם לחוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981, ובתנאי שלא נעשה שימוש בהנחות מועדון באופן שהקנה לחבר הנחה בסכום העולה על סכום דמי הרישום ו/או דמי החידוש לפי העניין.
    6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, לרבות להפחית ו/או להעלות את גובה דמי הרישום ו/או דמי החידוש ו/או לבטלם – כולם או חלקם, מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין.
    7. ההצטרפות למועדון תהיה באמצעות הגעה לאחת מחנויות החברה / המותג או חידוש באמצעות מילוי טופס ההצטרפות באתר האינטרנט /יישומון.
    8. החברה שומרת על זכותה לסרב לאשר את רישומו של לקוח כחבר מועדון בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
    9. ההצטרפות למועדון מותנית במילוי טופס הצטרפות במסגרתו מסירת פרטים כמפורט בטופס ההצטרפות למועדון, כפי שיעודכן מעת לעת. 
    10. החבר מאשר כי הפרטים שמסר הינם נכונים, עדכניים ומלאים והוא מאשר כי יעדכן בדבר כל שינוי בפרטים אלו. לא תישמע כל טענה כלפי החברה ו /או מי מטעמה לעניין אי קבלת דיוור ו /או הטבות המועדון מחמת טעות /מילוי חלקי /אי מילוי בפרטי זיהוי החבר ו /או אי עדכונים על ידי החבר ובמקרה כזה החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ו /או אובדן זכויות שיגרם לחבר המועדון עקב כך, מבלי לגרוע מאחריות החבר להתעדכן בעצמו. 
 
  1. החברות במועדון
    1. תקופת החברות במועדון הינה לתקופה בת 12 חודשים, שתחילתם במועד הגשת טופס ההצטרפות המלא וסיומם בחלוף 12 חודשים. בתום  תקופת החברות, יהיה רשאי החבר לחדש את חברותו לתקופה נוספת בת 12 (שנים עשר) חודשים בכפוף לכך שעמד בכל הוראות תקנון זה. ככל ונקבעה כי חברות במועדון כרוכה בדמי רישום, חידוש החברות יהיה כרוך בדמי רישום.
    2. כל האמור למעט – במקרה בו נשללה ובוטלה על ידי החברה וחברותו של חבר המועדון ו/או במקרה בו חבר המועדון ביקש בכתב לבטל את חברותו במועדון, בהתאם להוראות תקנון זה וכן בכפוף לכל דין.
    3. ביטול החברות במועדון
    4. כל חבר מועדון יהא רשאי להפסיק את חברותו במועדון באמצעות מסירת הודעה על כך לחברה באמצעות דוא"ל לשירות הלקוחות של החברה ו/או משלוח פקס ו/או מסירת הודעה בכתב במשרדי החברה.
    5. הודעת החבר על הפסקת חברותו במועדון תחשב כהודעת ויתור על זכויותיו והטבותיו שנצברו במועדון הלקוחות והחבר מוותר על כל טענה ו /או דרישה כלפי החברה ו /או מי מטעמה לקבלת פיצוי כספי ו /או שווה כסף בגין הטבות שלא הספיק לנצל. 
    6. החברה תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו במועדון, לרבות זכויות והטבות שנצברו, ככל שנצברו, לפני מועד הביטול, במידה וייעשה שימוש בחברות במועדון שלא כדין או בניגוד לתקנון זה.
    7. מסירת פרטים והסכמה לקבלת דברי פרסומת
    8. במסגרת ההצטרפות למועדון, ימסור הלקוח פרטים אשר יתבקשו במסגרת טופס ההצטרפות למועדון, כפי שיהיה מעת לעת, מובהר כי המידע שימסור חבר המועדון לא יכלול נתונים על אישיותו של אדם, צנעת אישיותו, מצב בריאותי, מצב כלכלי, דעות ואמונות, מידע על מעמד אישי ומידע בדבר הכשרה מקצועית.
    9. מובהר כי החברה עשויה לשתף מידע אישי אודות חברי המועדון עם צדדים שלישיים, בין היתר לצורך מתן השירותים וניהול המידע האישי הנאסף אודות החברה, באמצעות ספקי השירותים של החברה, כגון: ספקי שירותי תמיכה ושיפור השירותים, ספקי שירותים שעשויים לנהל את מועדון הלקוחות, ספקי חיוב וגביית תשלומים, ספקי משלוח הודעות דוא"ל ומידע שיווקי, לרבות פרסום ממוקד ומותאם אישית במדיות השונות, ספקי שירות הפקה ומשלוח של חשבוניות וקבלות והחבר מאשר הסכמתו לכך.
    10. עם הצטרפותו למועדון ומסירת פרטיו האישיים לחברה המצטרף ו/או חבר המועדון   מסכים ומאשר כדלקמן:
      1. הוא מסכים לשמירת נתוניו אצל החברה וככל והחברה תידרש לפי דין ו/או תקים מאגר מידע, אזי להיכלל במאגר המידע אשר יוקם ואשר ינוהל על ידי החברה ו/או מי מטעמה. 
      2. הוא מסכים לקבלת דיוור ישיר ודברי פרסומת, לרבות כהגדרתם בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982 (להלן: "חוק התקשורת") מהחברה ו/או החברות הקשורות עמה, באמצעי המדיה השונים, לרבות באמצעות מסרונים והודעות דוא"ל וכד'.
 
 
  1. הוא מסכים כי החברה תהיה רשאית לעשות שימוש בכל אחד מפרטי ההתקשרות שנמסרו על ידו, למשלוח הודעות שונות ביחס למועדון – אף אם אינן דברי פרסומת – ובכללן הודעות ועדכונים שהחברה נדרשת למסור לחברי מועדון על פי  כל  דין (אין באמור כדי לחייב את החברה לשלוח הודעות ו/או עדכונים שאינן נדרשת לשלוח לפי כל דין).
  2. מובהר ומוסכם כי מידע כאמור, ייחשב לקניינה של החברה, וחבר המועדון מוותר בזה על כל טענה בגין שימוש במידע כאמור, בכפוף להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981.
  3. החברה תהיה רשאית, על-פי שיקול דעתה הבלעדי, להעביר את פרטיהם של חברי המועדון, לכל גורם המבצע בפועל, עבור החברה, את הדיוור הישיר לחברי המועדון.
  4. מובהר כי החברה תהיה רשאית להעביר מידע אודות חברי המועדון (לרבות אודות רכישותיהם), כולו או חלקו, במידה ותתבקש לכך על ידי כל דין, לרבות בהתאם להוראות/צווים/החלטות של כל ערכאה/רשות/גוף שלטוני/שיפוטי/אחר מוסמך.
  5. החברה תנהל את מועדון הלקוחות בזהירות, מיומנות, ובאופן מבוקר, ותנקוט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על פרטיות וסודיות המידע שהעביר חבר המועדון.
  6. במקרים שאינם בשליטה הבלעדית של החברה, החברה אינה ולא תהיה אחראית לכל אובדן, הפסד, הוצאה ו/או נזק מכל מין וסוג שהוא, עקיף או תוצאתי או ישיר או אחר, אם וככל שייגרם לחבר מועדון או למי מטעמו, לרבות אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה, בכפוף להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, תקנות הגנת הפרטיות, הנחיות רשם מאגרי מידע ו/או תקנונים אחרים כפי שיהיו מעת לעת.
  7. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל יובהר, כי רשתות תקשורת, מחשבים, שרתים, אתרי אינטרנט וכיו"ב אמצעי מדיה ותקשורת, קיימים ו/או שיהיו קיימים, חשופים לכשלים, ליקויים, תקלות כמו גם להתקפות וניסיונות פריצה מצד גורמים שונים.
  8. החברה נוקטת באמצעי אבטחה על מנת לשמור על פרטיות המידע שיוזן על ידי חברי המועדון אולם מובהר כי לא ניתן להבטיח באופן מוחלט את חיסיון המידע וייתכנו פריצות אבטחה וחדירות למידע.
  9. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לחברי המועדון ו/או למי מטעמם עקב התקפות, ניסיונות פריצה וחדירות למידע כאמור, וחברי המועדון מוותרים על כל טענה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בקשר לכך.
  10. מבלי לגרוע מכלליות האמור החברה לא תישא בכל אחריות לכל מעשה, מחדל או פעילות בלתי חוקיים שיעשו על ידי כל צד שלישי שאינו בשליטתה ובאחריותה המלאה.
  11. חבר המועדון יהא רשאי לשלוח הודעת סירוב לקבלת דיוור ישיר ו/או דברי פרסומת כאמור, בכל עת, דרך כלל או מסוג מסוים, בהתאם להוראות חוק התקשורת בעניין משלוח הודעת סירוב ולרבות באמצעות פניה לדוא"ל eitanmeat@gmail.com. ו/או באמצעות פניה במסרון למספר 053-8331239 ו/או במשלוח דואר רשום לכתובת ציר נפט, בית חנניה. מובהר למען הזהירות, כי הודעת הסירוב לא תתייחס להודעות אשר על החברה לשלוח לחבר מועדון לפי כל דין.
 
 
  1. מובהר כי על-פי חוק הגנת הפרטיות, כל אדם זכאי לעיין במידע שעליו המוחזק במאגר ואם מצא כי המידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למחקו. בנוסף, אם המידע שבמאגר משמש לצורך פניה אישית אל חבר המועדון, זכאי חבר המועדון על-פי חוק הפרטיות, וכאמור בתקנון זה, לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליו יימחק מהמאגר. למען הסר ספק, מובהר כי המידע של כל לקוח, אשר יבקש שהמידע לגביו יימחק כאמור, יועבר למאגר לקוחות מחוקים ולא ייעשה בו כל שימוש על ידי החברה.
  2. כמו כן חבר מועדון יהיה רשאי, בכל עת, לפנות בכתב לשירות הלקוחות של החברה, ולבקש לקבל לידיו את פירוט המידע המוחזק לגביו במאגר המידע. וכן מבלי לגרוע מהאמור לעיל ובנוסף, כאמור לעיל בתקנון זה רשאי החבר לדרוש כאמור מהחברה להסיר את עצמו מרשימות הדיוור של המועדון, באופן המפורט בדיוור לפיו יש לבקש להסירו מהמאגר.
  3. מבלי לגרוע מכל האמור לעיל  המצטרפים למועדון וחברי המועדון מאשרים כי  ידוע להם שלא חלה עליהם  כל חובה למסור את פרטים וכי מסירת המידע נעשית מרצונם החופשי ובהסכמתם והם מסכימים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל וכי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותם בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.
  4. מבלי לגרוע מן האמור,  מובהר החברה תהיה רשאית לשלוח אל חברי המועדון מעת לעת הודעות עדכון ו/או מידע תפעולי, שאינן מהוות דיוור פרסומי, באמצעות הודעות סמס, דואר-אלקטרוני וכיו”ב.
  5. החברה לא תהא אחראית על אי קבלת דיוור ו/או כל דבר בקשר עם המועדון לקוחות בגין תקלה ו/או טעות ו/או אובדן ו/או אי מילוי ו/או עדכון של פרטיו האישיים של החבר ו/או מילויים באופן חלקי ו/או בלתי ברור ו/או בלתי קריא. לא תשמע כל טענה כלפי החברה ו/או מי מטעמה לענין אי קבלת דיוור ו/או הטבות המועדון, מחמת טעות/ מילוי חלקי/ אי מילוי בפרטי זיהוי הלקוח.
  1. אחריות
    1. החברה ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות שהיא, מכל מין וסוג, בקשר למימוש ו/או אי מימוש ו/או השימוש בהטבות ו/או בקשר לנזק כלשהו, עקיף, תוצאתי או נסיבתי, אשר יגרם לחברי המועדון או לצד שלישי כלשהו בקשר עם המועדון ו/או ההטבות, לרבות אבדן רווחים, אבדן הזדמנות עסקית, אבדן מוניטין, ירידת ערך וכיו”ב.
    2. החברה לא תהיה אחראית באופן כלשהו לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש במועדון ו/או באתר , לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק ו/או במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר, אשר יגרמו מכל סיבה שהיא, שאינה תלויה בהם, בין היתר ומבלי לגרוע מכלליות האמור מחמת כוח עליון ו/או מחמת אירועים שאינם בשליטתם, ואלו לא יחשבו כהפרה של תקנון זה ולא יזכו את חברי המועדון בכל סעד ו/או זכות.
    3. אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע בכל מקום שבו אחריות החברה מוגבלת על פי תקנון זה ו/או לפי כל דין.
  2. קניין רוחני 
    1. כל זכויות הקניין הרוחני של מועדון הלקוחות של החברה, מכל מן וסוג שהוא, לרבות סימן המסחר (בין אם רשום ובין אם לאו), המוניטין, השם המסחרי, סמלים, פטנטים, עיצובים, צילומים, תמונות, סרטונים, זכויות היוצרים, המדגמים, טפסי רישום, השיטות והסודות המסחריים וכל פרט אחר הקשור למועדון הלקוחות, הינם רכושה הבלעדי וקניינה של החברה ובבעלותה של החברה וחל איסור לעשות בהם כל שימוש מכל מן וסוג שהוא, שלא בהסכמתה המפורשת בכתב של החברה.  
 
  1. הגבלת אחריות
    1. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, לרבות בשל "וירוסים" ו/או תקלות ו/או יישומי תוכנה למיניהם, לציוד המחשב של חבר המועדון או לכל רכוש אחר של חבר המועדון, שיגרמו בשל גישה או שימוש בפלטפורמות החברה, ובכלל זאת בשל הורדת מידע מהאתר.
    2. יובהר, כי בכל מקרה לא תישא החברה ו/או מי מטעמה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש. כמו כן, לא תישא החברה ו/או מי מטעמה בכל נזק עקיף שייגרם לחבר המועדון, כתוצאה מהשימוש באתר ו/או רכישת המוצרים באתר ו/או בחנויות הפיזיות, וזאת מכל סיבה שהיא.
    3. החברה, בעלי מניותיה, מנהליה וחברות בנות ו/או חברות אם ו/או חברות קשורות לחברה ו/או כל מי מטעמה, לא יישאו בכל אחריות שהיא, לנזק ו/או אובדן, ישיר או עקיף, לרבות נזק נלווה, תוצאתי, אקראי או פיצויים עונשיים (ובכלל זה, ומבלי לגרוע מכלליות האמור, פיצויים בגין הפסד עבודה ועסקים, הפסד רווחים, הפסקות והפרעות עבודה, הפסד ו/או איבוד מידע עסקי, פגיעה במוניטין, וכל הפסד ו/או נזק כספי אחר), הנובעים ו/או הקשורים, באתר ו/או בחנויות הפיזיות, או בכל תוכן ו/או שירות בהם, או בכל שימוש בהם.
  2. שונות 
    1. תקנון זה נכתב, מטעמי נוחות בלבד, בלשון זכר. האמור בו בלשון זכר נכון גם בלשון נקבה, לפיכך כל מקום בתקנון זה שנעשה שימוש בלשון זכר יקרא גם כאילו נאמר גם בלשון נקבה.
    2. ויתור או פעולה של המועדון לטובת הלקוח בניגוד לאמור בתקנון, הנה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כוויתור על האמור בתקנון זה. 
    3. האחריות לעקוב אחר מידע הנוגע לחברה ו/או למועדון ו/או להטבות ו/או מימוש הטבות חבר המועדון במועדים הקבועים לכך חלה על חבר המועדון בלבד ומשכך לחבר המועדון לא תהיינה כל טענות ו/או תביעות ו/או דרישות כלפי החברה בכל מקרה חבר המועדון לא קיבל מידע ו/או לא מימש את הטבות חבר המועדון.  
    4. מובהר כי החברה אינה מחויבת ואינה אחראית במשלוח תזכורות ו/או הודעות מתאימות ללקוח בכל הקשור לחברות במועדון הלקוחות ו/או לשימוש בו ו/או למימוש הטבות מועדון הלקוחות. 
    5. באחריות חבר המועדון בלבד לעקוב ולהתעדכן מעת לעת אחר שינויים ו/או עדכונים ו/או הודעות שתתפרסמנה בקשר עם תקנון מועדון הלקוחות ו/או עם חברותו במועדון הלקוחות ו/או הטבות המגיעות לחבר מועדון, לרבות בכל פעם שחבר המועדון עושה שימוש בחברותו במועדון הלקוחות.
    6. במידה ויחולו תקלות אשר ימנעו באופן זמני מתן הטבות לחברי המועדון, תפעל החברה לתיקון התקלות בהקדם אולם לא יהיו לחברי המועדון טענות ו/או תביעות כלפי החברה בשל אי מתן ההטבות בתקופת התקלות והטיפול בהן. 
    7. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן, להתנות, להקפיא, להפסיק, לבטל, ולסיים את פעילות המועדון, בין זמנית ובין בכלל, במועד שייקבע על ידי החברה בהודעה שתפורסם בדרך וזמן סביר בהתאם להוראות כל דין.
    8. במקרה של סתירה ו /או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין. 
    9. החברה תהא רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לשנות את שם המועדון, סמלי המועדון וכד' והחבר מוותר על כל טענה ו/או תביעה לעניין זה.
    10. ויתור או פעולה של המועדון לטובת הלקוח בניגוד לאמור בתקנון, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כוויתור על האמור בתקנון זה.
    11. תקנון זה נכתב, מטעמי נוחות בלבד, בלשון זכר. האמור בו בלשון זכר נכון גם בלשון נקבה.
    12. על תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד וסמכות השיפוט בכל דבר וענין הקשורים לתקנון זה ו/או הנובעים ממנו, היא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים במחוז חיפה, סמכות מקומית במחוז נתונה לבית המשפט השלום בחדרה או  לבית המשפט המחוזי בחיפה (על פי הסמכות העניינית).
    13. כתובת הנהלת המועדון, מועדון לקוחות-  איתן מעדני בשר, בית חנניה